Zapiekanka z fenkułem

by | |


 Bardzo aromatyczna zapiekanka z fenkułem ...






Składniki:
- 2 fenkuły
- ryż 1 torebka
- jajko 
- śmietana 18%
- żółty ser
- pieprz i sól



Fenkuł płuczemy, kroimy w kostkę i dodajemy do podgotowanego ryżu (może być wczorajszy). Zalewamy jajkiem rozrobionym w śmietanie, przyprawiamy i zapiekamy przez 30 minut w 160*C. Następnie posypujemy startym żółtym serem i pieczemy jeszcze 10 min w 180*C. onieała

Zapiekanka jest doskonała na ciepło jak i na zimno ... zniewala aromatem.

Smacznego.

3 komentarze:

Unknown

Mam pytanko nigdy fenkuła nie jadłam, czy jest może podobny do czegoś (chodzi mi o inne warzywo) Zapiekanka wygląda smakowicie

Witold Wildner

Ma silny anyżkowy zapach ... to koper :)

Unknown

Dziękuję, Koper koprem a seler i seler naciowy jak dla mnie w smaku podobne nie są :) chyba kupię i wypróbuje

Prześlij komentarz

Kontakt

witold.wildner@gmail.com